Meest Gestelde Vragen

Bij gewone vaste telefonie en telefonie van internet providers kunt u uw abonnement gebruiken alleen als u op uw kantoor bent.

World Telecom is internet provider onafhankelijk en biedt ook mogelijkheden om te bellen en gebeld te worden buiten uw kantoor lokaties.

Wij hebben ook geen beperking op aantal gelijktijdige gesprekken en er is geen starttarief.

Ja. Er zijn 2 opties:

 

  • Gebruik een voip app op uw telefoon
  • Gebruik direct bellen optie. Deze optie is ook te gebruiken met oude telefoons en heeft geen internet verbinding nodig.

Ja. we vragen geen maandelijks vergoeding voor gebruik van IVR, wachtrijen, voicemail, voicemail to email etc.

U kunt met World Telecom bellen zelfs als u abonnee bent bij een ander provider.

 

Uiteraard kunnen wij uw abonnement bij de andere provider stoppen door uw nummer naar World Telecom te porteren.

Ja. U kunt uw telefoonnummer doorschakelen naar uw mobiel, een andere vaste nummer, of naar een internationale nummer.

Bel ons of stuur een email om deze gegevens aan te vragen.

Indien u een modem/router heeft met telefonie functie dan kunt u een gewone telefoon aansluiten aan uw modem. Wij helpen klanten om hun modem in te stellen.

 

U kunt ook een softphone als X-lite, Zoiper, of Grandstream Wave gebruiken.

U kunt uw eigen telefoonnummers krijgen in 50-tal landen.

 

U belt via World Telecom waar u internet kan gebruiken.

 

Het is ook mogelijk om gesprekken naar uw mobiel telefoon te ontvangen in het buitenland zonder roaming kosten. Bel ons callcenter voor een uitleg.

Ontvangen van faxen als PDF bijlage via email is mogelijk.

 

Verzenden van faxen is ook mogelijk. U stuurt het fax door het fax bestand toe te sturen naar een door ons aan u gegeven email adres.

Er zijn twee soorten doorschakeling mogelijkheden. Altijd doorschakelen of als het niet beantwoord wordt:

 

U kunt de doorschakeling regelen via de telefoon of door inloggen op de telefooncentrale web interface.