Search Site

Bedrijf Telefooncentrales

Kantoor OmgevingWorld Telecom levert telefooncentrale oplossingen voor bedrijven van alle groottes, van kleine bedrijven tot bedrijven met honderden werkplekken op een of meerdere locaties.

Kleine bedrijven gebruiken onze cloud centrale oplossing zonder ervoor extra kosten te betalen. Voor grote bedrijven leveren we een aparte telefooncentrale om onder andere het telefonie verkeer binnen het bedrijf lokaal te regelen.

Gebruik van onze telefooncentrale is gratis. Alleen als we een aparte telefooncentrale moeten installeren dan kan er een geringe kost bij komen, maar dit kan ook vervallen afhankelijk van de contract met de klant.

Alle gangbare telefooncentrale functionaliteiten zijn ondersteunt door onze telefooncentrales:

  • Toestellen hoeven niet in hetzelfde gebouw te zijn
  • Voicemail
  • Meertalige voicemail
  • Voicemail als email
  • Ring groepen
  • BLF (Busy Lamp Field) functionaliteit met call pick-up
  • Doorverbinden naar andere toestellen of naar externe nummers
  • Wachtrijen (klanten wachten tot dat een agent vrij is)
  • Multi-level IVR (Interactive Voice Response)Grandstream GXP2000 with extension
  • Flexibele regels voor beantwoorden van inkomende oproepen
  • Regels per toestel voor bezet, geen gehoor en niet aangesloten
  • Gelijktijdig overgaan van een inkomende gesprek op vaste en mobiele toestellen
  • Zelf te bepalen wachtmuziek
  • Tele-Conferentie
  • Programmable call flows (bv. bel toestel 1 voor 20 seconden, daarna spel een bandje af en verbind door naar mobiel, enz. )
  • Paging en Intercom
  • Cijfer combinaties voor het instellen van telefooncentrale functies op toestellen
  • Fax to email
  • Bellen via internet/webpagina’s
  • API support for call initiation, termination, monitoring etc