Search Site

SIP Trunking

World Telecom levert SIP trunking aan groot gebruikers, call centers, en bedrijven die al een voip centrale in dienst hebben.

SIP trunking maakt standaard uitbellen mogelijk. Onze SIP trunk dienst ondersteunt alle Nederlandse speciale en betaalde diensten.

SIP trunk klanten kunnen ook hun inbound telefonie via World Telecom regelen.

Uw nummers zijn niet vast aan een fysiek adres; u kunt meerdere nummers van verschillende steden/netnummers hebben en inkomend verkeer van alle nummers kunnen op een willekeurige SIP trunk of  telefooncentrale geleverd worden.

Door meerdere nummers te hebben kan een bedrijf lokaal uitstraling geven. U kunt vervolgens verkeer naar al uw nummers op een telefooncentrale op een efficiënt manier afhandelen.

Door uw nummers los te koppelen van uw internetaanbieder krijgt u flexibiliteit; geen beperking op aantal gesprekken; verhuizing van uw bedrijf wordt makkelijker, en veranderen van internet aanbieder heeft geen effect op uw telefonie.

Traditionele telefonie van KPN en andere telefonie aanbieders zijn locatie afhankelijk.

  • U kunt een netnummer gebruiken van uw eigen stad en u kunt het nummer niet verhuizen naar een ander stad (indien nodig moet u doorschakeling kosten betalen).
  • U kunt uw uitbel activiteiten niet regelen vanuit verschillende locaties (door juiste nummerweergave te regelen).

En u heeft verder de volgende nadelen:

  • Bellen naar buitenlandse nummers is te duur.
  • Aantal gelijktijdige gesprekken zijn beperkt. Het is soms niet mogelijk om dit te verhogen, of u moet uw abonnement uitbreiden en hoger abonnement kosten betalen.
  • U moet een abonnement voor langere periode nemen. Tussentijds verandering van abonnement is niet mogelijk of u moet een afkoopsom betalen.

Voor kleine gebruikers met een toestel wie niet naar buitenland belt kan een onbeperkt bellen abonnement van hun internet provider gunstig zijn.

In alle andere gevallen is de telefonie van World Telecom goedkoper en biedt meer mogelijkheden.