Gratis Telefoncentrale van World Telecom

World Telecom biedt haar klanten een gratis telefooncentrale in de cloud met volledige functionaliteit. Klanten betalen geen vaste kosten voor het gebruik van de gratis telefooncentrale, met uitzondering van gesprek opname.

Alle klanten kunnen standaard de volgende telefooncentrale functies gebruiken:
  • Toestellen kunnen elkaar bellen
  • Toestellen hoeven niet in hetzelfde gebouw of stad te zijn
  • Bellen met voip app op uw smartphone
  • Voicemail per gebruiker
  • Meertalige voicemail
  • Voicemail als email
  • Ring groepen (afdelingen)
  • BLF (Busy Lamp Field) functionaliteit met call pick-up en status
  • Doorverbinden naar andere toestellen of naar externe nummers
  • Wachtrijen (klanten wachten tot dat een agent vrij is)
  • Multi-level IVR Keuzemenu (Interactive Voice Response)
  • Flexibele regels voor beantwoorden van inkomende oproepen
  • Regels per toestel voor bezet, geen gehoor en niet aangesloten
  • Gelijktijdig overgaan van vast en mobiele toestellen
  • (Zelf te bepalen) wachtmuziek
  • Conference calls
  • Korte nummers voor gebelde nummers
  • Automatisch doorgeven van beller naam op het scherm
  • Programmable call flows (bv. bel toestel 1 voor 20 seconden, daarna speel een bandje en verbind naar mobiel, enz. )
  • Paging en Intercom
  • Cijfer combinaties voor het instellen van telefooncentrale functies op toestellen
  • Fax to email en Email to Fax
  • Gebruik vanĀ  internationale telefoonnummers is mogelijk.
  • Bellen en gebeld worden in alle landen met WorldMobile Pro simkaarten

Standaard instellingen worden gratis door World Telecom geconfigureerd. Extra klant wensen worden geimplementeerd in overeenstemming met de klant.